نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3652
-
الف
+

جهانبخش سلطانی: اگر «کیومرث پوراحمد» نباشد من هم در «سرنخ2» حضور نخواهم داشت

«جهانبخش سلطانی» در مصاحبه جدیدش درباره احتمال ساخته ‌شدن فصل دوم سریال تلویزیونی «سرنخ» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم2، «جهانبخش سلطانی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون ایران بازی وی را در سریال های «مردان آنجلس»، «قصه های مجید» و «یوسف پیامبر» شاهد بودند، در مصاحبه جدیدش درباره احتمال ساخته‌شدن فصل دوم سریال تلویزیونی «سرنخ» سخن گفت.

«جهانبخش سلطانی» گفت: من با این که فقط بازیگر سریال تلویزیونی «سرنخ» بودم، اما چون با آقای پوراحمد رفاقتی دیرینه و پنجاه ‌ساله دارم بسیار پیگیر ساختن فصل دوم سریال بودم. 

وی اظهار کرد: سال‌ها پیش وقتی موضوع ساخت فصل دوم سریال «سرنخ» مطرح شد آقای پوراحمد تمایل داشت که این اتفاق رخ دهد، اما بعد از آن چند سالی بود که وی عنوان می‌کرد خسته است و نمی‌خواهد فصل دوم را کار کند اما وقتی من با او صحبت کردم راضی شد. 

سلطانی افزود: آقای خداویسی که بازیگر نقش مصطفی در سری اول سریال «سرنخ» بودند، هفت قسمت از فصل دوم سریال را نوشته‌ است.

بازیگر سریال «مردان آنجلس» به آنا گفت: من با آقای خداویسی صحبت کردم تا ببینم برای نگارش بقیه قسمت‌ها هم آمادگی دارد که او هم پاسخ قطعی نداد. سه روز پیش با آقای پوراحمد هم تماس گرفتم و پرسیدم که آقای خداویسی با شما صحبت کرد؟ ایشان هم ابراز بی خبری کرد. البته آقای پوراحمد معتقد بود که فلمنامه باید بازنویسی شود. 

بازیگر سریال «قصه‌های مجید» افزود: از طرف رسانه ملی هم پیگیر بودند که چرا کار را شروع نمی‌کنید که من هم گفتم باید دوستان بیایند و صحبت کنیم، چرا که فصل دوم برای سی قسمت طراحی شده است و باید با برنامه و درست کارها را جلو ببریم. 

وی تصریح کرد: معتقدم که فصل دوم سریال «سرنخ» باید آنقدر باکیفیت باشد که خاطره خوش سری اول آن را برای بینندگان زنده کند. ضمن این‌ که باید با نگاه به شرایط امروز نوشته و تولید شود. بنابراین نمی‌شود با عجله کار را پیش برد. 

سلطانی اظهار کرد: در آن طراحی اولیه، تا جایی که من اطلاع دارم قرار بود سری دوم با شهادت «مصطفی نجم» در یکی از مأموریت‌ها آغاز شود البته قرار بود قصه تغییراتی هم داشته باشد. 

وی افزود: خلاصه این که ماجرای ساخته‌شدن فصل دوم سریال «سرنخ» در یک شرایط تعلیق قرار دارد و من هم فعلاً منتظر پاسخ آقای پوراحمد هستم.

سلطانی تأکید کرد: اگر آقای کیومرث پوراحمد نباشد، من هم تمایلی به حضور در این سریال ندارم و کار نخواهم کرد چون تجربه، قلم و فکر پوراحمد بود که «سرنخ» را به یک سریال موفق تبدیل کرد. بعد از آن هم بسیاری‌ها خواستند که یک سریال پولیسی مثل آن بسازند، اما کامیاب نبودند.

بازیگر نقش «امیرحسین اوصیاء» در سریال «سرنخ» گفت: یکی از ویژگی‌های این سریال این بود که حالت معمایی داشت. از طرف دیگر، در بستر مناسبات خانوادگی روایت می‌شد یعنی هم روابط خانوادگی پولیس داستان یعنی اوصیاء مورد توجه بود و هم مناسبات اجتماعی و خانوادگی افراد درگیر در دو مد نظر قرار داشت.

این در حالی است که خبر ساخت فصل دوم «سرنخ» از مدت‌ها پیش و حتی از اواسط دهه هشتاد چندباری مطرح شد و البته هیچ‌گاه نیز به فرجام نرسید.

«سرنخ» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی «کیومرث پوراحمد» عنوان یک سریال تلویزیونی پربیننده بود که در سال ۱۳۷۵ تولید و در تابستان سال ۱۳۷۶ از رسانه ملی ایران به نشر رسید.

در هر قسمت از این مجموعه پولیسی_معمایی، کارآگاهی به نام «امیرحسین اوصیاء» با بازی «جهانبخش سلطانی» به همراه دستیارش «مصطفی نجم(بهزاد خداویسی)» به دنبال کشف حقیقت یک دوسیه جنایی بودند.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «سرنخ» 

دانلود سریال «مردان آنجلس» 

دانلود سریال «یوسف پیامبر» 

دانلود سریال «قصه های مجید» 

م ح

نظر شما
ارسال نظر